Pearl
Eden Palace, international women's bodybuilding competition, 48 hours before the final. Lea Pearl is about to compete for the first time for the prestigious title of Miss Heaven, and thus devote years of work. Al, her mentor, himself a former bodybuilding star, jealously watches over her, hoping that thanks to her Pearl he will return to the forefront. But a few hours before the final, Lea sees the shadows of the past reappearing. Ben, her ex-husband, arrives at Eden Palace with their son Joseph, whom she hasn't seen in four years.