Pinprick
Charlotte is hiding a man in her closet. She lives with her mother, who knows nothing of her teenage daughter’s secret. Initially, the man in the closet and Charlotte have a good time with each other, play around and flirt. But soon he loses interest in the young, girlish Charlotte and feels more and more attracted to her mother. After a fit of jealousy by Charlotte, he leaves the closet and becomes her mother’s lover. He thrusts himself into the lives of both women.