Polder
NEUROO-X an entertainment company group, stands for games that dissolve the boundary between reality and gaming. Marcus, Chief Development Manager of NEUROO-X dies shortly before completion of a new gadget. His lover Ryuko finds out that something terrible happened during testing of the game in China, and the deeper she submerges into the secret of NEUROO-X, the more she loses touch with reality. Ryuko finds herself in a world full of demons, witches, knights and terrorists.