Qui vit encore
A map of Gaza, its towns, camps and neighbourhoods. White paint on a black ground. Within the crudely drawn outlines, nine refugees who escaped the inferno tell their stories. Their lives before, the loss of loved ones. Lives oppressed, but not yet reduced to ashes. By sharing their stories, the protagonists are trying to reconnect with themselves, to stop being ghosts. To come back, perhaps, to life.