Raising Resistance
Agribusiness promises to establish a new, clean and efficient technology for world nutrition with genetic engineering. Higher production and the adaptation of seed to impending climatic changes will make an indispensable contribution to guaranteeing the world’s food supply, they say. This film shows the problems associated with this policy, using the cultivation of soybeans in Paraguay as an example.