Réveil sur Mars
A 10-year-old Roma boy living in Sweden attempts to come to terms with the mysterious Resignation syndrome that has put his two sisters in a coma. The tight-knit family is trying to rebuild a normal life far from their native Kosovo where they were victims of persecution. While their entire future hangs in the balance of a pending asylum request, the little boy dreams of building a spaceship to leave it all behind.