Riverboom
In Afghanistan, in 2002, just after the American intervention, while the world's media are concentrated in Kabul, three young reporters get into a car for a reckless road trip to meet the Afghan people. Serge, a moralist and workaholic journalist, Paolo, a photographer as jovial as unconscious, and Claude, a coward Swiss typographer who improvises as a filmmaker. Their journey will change their lives forever.