Roger, grand-père inconnu
After 20 years of absence a young woman meets grandfather, a former mercenary in Belgian Congo, for the first time. He likes to drink vodka and to listen to old jazz. After three days spent in his flat in Brussels, the ghosts of the past start appearing.