Sacha
Anne Dupraz, a respected prosecutor in Geneva, is arrested for shooting a man who is now between life and death. She admits her guilt but seems unable to explain her action. The case is all the more delicate by the fact that the man Anne shot is a troubled figure in the world of nightlife and prostitution. By questioning all the protagonists in this case, the investigators will gradually uncover Anne's secret. It is her story that the series will reveal. The story of a release: her own voice.