Schang Hutter – Bildhauer
Yielding to vulnerability. The sculptor Schang Hutter, originally from Solothurn, now lives in Genoa. Over twenty years ago he left his hometown of Solothurn to work in Hamburg and then later in Berlin. The artistic portrait explores what influenced the artist in his work and illustrates with snapshots the important phases and interludes of his artistic creativity and life between 1982 and 2007. An appeal for art, culture and society and the people who live in it.