Schwarzarbeit
Fraudsters and their victims, wage dumping and illegal employment – we follow employment market inspectors Frédy, Regula, Marcos, Stefan and Chrümu and share their frustration as they try to carry out the often almost impossible task of enforcing Switzerland’s mandatory minimum standards in the work market. A political road movie that provides insights into the complex situation and is as exciting as a thriller.