Scrabble
Once the first rush of love in a relationship has passed and the daily routine has set in, the point comes where you want to feel free again. The weekly Scrabble game between Theo and his Barbara presents an unexpected opportunity for him – is it possible that a few simple letters could bring Theo’s dark fantasies to reality?