Sennen-Ballade
This film introduces the spectator, without comment, to the lives of an alpine cheesemaker and his family at the end of the 20th century. Questioning the meaning of identity, “Sennen-Ballade” attempts to make us aware of the great contradiction at the centre of all our lives, revealed by the questions: Who am I? What am I doing?