Sennentuntschi
The Swiss Alps in 1975: in a remote mountain village, a woman of wild beauty appears as if from nowhere. The village policeman Reusch is the only one who openly approaches the mute woman in an attempt to find out who she is. It becomes apparent that she has travelled from Höhenalp, where Alpine herdsmen do unimaginable things to attract female company and thus combat their solitude. An affliction that would rather have remained undiscovered gradually comes to light and a story of desire, madness and murder jeopardises the village’s apparent idyll.