Sieben Mulden und eine Leiche
Thomas Haemmerli hears of his mother’s death on his 40th birthday of all days. But when he steps into her apartment, he gets an even greater shock: she has left behind an apartment piled high with rubbish. During a month-long clean up with his brother Erik, they find family pictures dating back to the 1930s, and out of the chaos a curious family saga emerges where Baronesses, Counts and Italian playboys, as well as a young Kofi Annan played a part. Dark humor is aplenty in this fast paced and quirkily edited film.