Silberwald
A coming-of-age story, set in a small Swiss town in a bleak winter landscape. A group of boys struggle with their mounting anger with the mundane world, resulting in a string of escalating acts of violence. Deep in the forest they finally find a release for their aggression by joining a skinhead gang – only to discover the boundaries where harmless play turns into murder.