Sortie de route
Paul, fourteen, neglects his studies to spend all his time on his moped, to the consternation of his parents. When his beloved moped disappears, none of his nearest and dearest seem to realize what this means to him. Paul soon tracks down the thief, Karim, a young apprentice mechanic of his own age. From this an unexpected relationship develops.