Stella. Ein Leben.
1944: Stella Goldschlag wants to become a jazz singer and dreams of a career on Broadway. But the Nazis rule Germany. And Stella is Jewish. After Stella is forced to go into hiding with her parents, her life turns into a culpable tragedy. Through a betrayal, she is caught by the Gestapo, tortured and turned into a “grabber”: to save herself and her parents from deportation to Auschwitz, Stella begins to systematically betray other Jews.