Steps – A Journey To The Edge Of Climate Change
The first climate friendly snowboard and ski movie of its kind. It dives into the world of people whose deep connection to the mountains ties them together. Worried about impending climate change, they are looking for an alternative way to pursue their passion in harmony with nature and experience the mountains in an ecologically sustainable way.