Tapis rouge
In the suburbs of Lausanne, a group of kids decide to make a film with the help of a social worker. They write a screenplay and then, head all the way to the Cannes Film Festival in search of a producer. The film is a journey into another world. The world of a social worker whose enthusiasm will lead to a very tricky situation. A journey that will shake his beliefs and values.