Taxi moto
A filmmaker sees the shooting of his film cancelled and begins looking for what remains of it, elsewhere, with another actor. What they explore together is no longer just a film, but a reflection on the stories that are silenced and the ones people take back for themselves. Through their conversations, the boundary between cinema and life dissolves, and the film becomes a space of intimate resistance, where thinking, desiring, and speaking become one and the same gesture.