The Edge
A lone truck driver drives his load, a ferris wheel, through a remote desert landscape. Trapped in his fears and habits, he hardly dares to step out of the sheltered driver's cabin. His pastime of silhouettes accompanies him on his journey through no-man's-land and beyond the edge of his universe.