The Last Empire
The difficult, weld-rubbing and fascinating play of a pinball in the jungle of courses, holes and small lamps in the pinball machine. Fight the Lords in their castles, free the princess, fight the dragon and defeat the bad King “Lord of Paine”. An experimental, documentary hommage to the most popular pinball machine of the 90's.