The Wall of Shadows
A Sherpa family breaks a taboo and climbs the most holy of mountains to earn money for their son’s education. They accompany a western expedition on East Wall of the Kumbhakarna Mountain, a wall that has never been climbed before. ‘The Wall of Shadows’ tells the story of an encounter between a young Sherpa boy and an experienced western mountaineer at the foot of the sacred mountain. Will they face the wrath of mountain Gods?