Tišina Mujo
It’s training time at the Zetra stadium in Sarajevo. Ten-year-old Mujo misses his penalty kick. The ball flies over the goal and disappears among the tombstones of the graveyard that replaced the sports grounds during the war. “Go search among the Christians!” some of his playmates yell. “Seek among the Muslims!” others snicker. Searching for the ball, Mujo wanders in the kingdom of the dead.