Washed Ashore
A castaway gets washed ashore a beach at the foot of a towering city. His curiosity draws him into the urban expanse he finds before him. Whilst in the city he tries to get in touch with the society. However the characters he meets are strange, superficial and snippy, and after a series of unfortunate events he finds himself a castaway once more.