Wet Sand
A village at the Georgian Black Sea with friendly people believing to know each other. One day, Eliko is found hanged and his granddaughter Moe is called to organise the funeral. She is confronted with a web of lies and the tragic consequences of Eliko’s hidden love life with Amnon over the last twenty-two years. The truth however freed Moe’s capability to love and provokes the villagers to take a stand.