White Shadow
In this speculative fiction, all the photos have suddenly turned into the objects they represent. The video depicts a vertiginous architecture, so devastating that it created borders and isolated people. Piles of selfies, cats, and meals are scattered everywhere. Messages evoke a new society suffering from media saturation, sensory overload, and crushing ecological impact. A world where images have taken over, invading and transforming space.