Yuku et la fleur de l’Himalaya
Yuku lives with her family in the basement of a castle. Yuku's grandmother, a storyteller, tells her stories by the light of a Himalayan flower, which guarantees her longevity. Following an accident, the flower is crushed! The old lady asks Yuku to take over the storytelling. But to become the new storyteller of the family, Yuku has to find a new Himalayan flower, her own.