Zmitzt drin
A place, where mountain peaks disappear in the clouds. Enclosed in a vacuum between the past and the future – the so-called present. With each step, thoughts free themselves and go their own path towards the clouds. Where do I remain? A hike up the mountain into unforeseen depths.