A Forgotten Man
Spring 1945, Heinrich Zwygart, Swiss ambassador to Germany flees bombed-out Berlin after eight years of service in the capital of the Reich. This is the end of a dreadful mandate, during which he had to make fatal compromises to preserve the neutrality and security of his country. He made it through the war, but will he survive peace?