À Tombeaux Ouverts
Roger Rey raced alongside the great names of Formula 1. At eighty-four, his wife Marylou asks him to return to racing in honour of their late son. After a series of chaotic beginnings, Roger rediscovers the thrill of adrenaline when, without warning, Marylou is hospitalized and passes away. On her deathbed, she makes him promise to take part in a major European hill climb in her honour. At nearly ninety years old, Roger has nothing left to lose and sets out to challenge age, fear, and death.