Aboard the Mayflower
In November 1620, the passengers and crew of the Mayflower reached the coast of Massachusetts and established a colony there. Among them were Puritan Reformers who crossed the ocean to found a community in accordance with their aspirations. This episode is considered in the USA as a founding moment of the country. This VR experience immerses users into the life of these pioneers just before they decide to land.