Acciaio
The destruction cycle of a car. Flying cars. A sensual washing and dancing of a custom truck. The glimpses of memories of a kid, inside her car that is her liminal space. They come together and merge through the eyes of a mechanophilia. Cars are here alive and like humans: pulsating.