Aélia
As a tradition,the newlywed Aélia is pursued by the wedding guests.She flees back into the church and waits to become a prisoner.Suddenly she discovers a knight of stone.Months pass.Aélia avoids her husband.People become inquisitive:where does she go at night?She surrenders to the stone knight and is gripped by an immense illusion.