Ailleurs
Isabelle is a young woman suffering from cystic fibrosis, a genetic and degenerative disease that drastically reduces her life expectancy. At the age of nineteen, she tries to leave her family environment, which she shares with her mother and sister, to become independent through a solitary trip to Asia. But her family is not ready to let Isabelle take such risks.