Alarm Phone
The film introduces the Alarm Phone: a hotline for refugees in distress at sea in the Mediterranean. Conversations with an activist, observations of a (re-enacted) shift are combined with abstract images of the sea and animated clips to create a pamphlet in favour of the right to freedom of movement for all.