Alba
Based on the mystical mood and playful rhythms of the composition "Morteratsch" by Céline Fankhauser, the short film explores in two parts the inner world of one person‘s persona and its cycle of unity, individualization, dispersion and independence. The film is the result of an interdisciplinary collaboration between various art departments at Zurich University of the Arts.