Aletsch – Von Menschen und Eis
The Great Aletsch Glacier is the biggest of its kind in the Alps. But with our climate changing, the glacier is disappearing at an ever faster rate. A glaciologist, a mountain guide and a technician open our eyes to this change. A story about big nature, small human beings and a development which will affect us all.