Alice In The Sky
Animals possessed by humanity are alienated from their natural form. Behavioural patterns of once archaic animal species forced their way into predictable forms via human strains, taming the wild, isolating the animals. Animal and humans draw ever closer, sharing a common nature. But appearances are deceiving.