Aline & Cem
When two young people from different cultural backgrounds meet, it's not just the awkwardness of a first date that comes into play; their heads are already filled with warning signals about what they should and shouldn't do, what they are and aren't allowed to do. Cem trains at Cross Fit. Aline as a dancer. They both measure how many calories they consume. They also have in common that sex before marriage is frowned upon. And they are under a lot of pressure from their parents. That's where the similarities end and the problems begin.