All That Remains
Two journeys, two stories… four lives. In Japan, Nakata sets out on the road to resign from his job. He meets Ellen, a mysterious young woman looking to get out of Tokyo. Together they drive southeast towards the fabled coast of Umikongo. On the other side of the ocean Ellen’s brother, Ben, is headed north along the California coast. He picks up Sarah, who’s hitchhiking from Las Vegas searching for a new life. Ellen’s health deteriorates by the sea… Ben performs a ceremony under the cliffs of Big Sur… And as the road unfolds, four fates collide.