Alles auf Null
Mara and her children Lars, Viola and Jessica live with the loss of husband and father Stefan, who has been missing since a typhoon. Mara bears this emptiness with humility, the children with God, escapism and anger. This lack manifests itself particularly clearly every year on the anniversary of his death. The family peace is then particularly precious but also particularly endangered. And after that day, nothing will ever be the same again.