American Colony: Une utopie à Jérusalem
The American Colony Hotel is located in a region where chaos is a permanent feature. It has become an oasis in a city of tension: Jerusalem. How did this hotel, run by Swiss people, become a privileged witness that peace is possible in a region in perpetual war?