Après l'hiver
Melissa, Milca, Noémie and Hugo completed obligatory schooling, but haven't succeeded in securing an apprenticeship. Now they’ve been allowed an additional year of schooling to help them find a position. Choosing a career, applying for jobs, attending job interviews, convincing both employers and family and making plans for one’s own future: these are all crucial steps to take and difficult goals to reach.