Arthur – Stagione 1
His name is Arthur, he's 40 and he is the perfect neighbour. He loves breakfasts and the vacuum cleaner's sound. Adorable, if you don't focus too much on his little problem: he's also a serial killer. But he wants to quit. The question is: will he succeed?