Artificial Sex (Episodes 1 & 2)
An experimental video essay in which the artist tries to navigate the depressing reality of image-based violence online while searching for queer and creative moments in the current digisexual revolution. Both episodes are based on explorative conversations with AI girlfriends; Episode 1 is based on a sexy chat with a clingy replica bot, while Episode 2 features a critical conversation with Ani, Elon Musk's hyperactive anime girlie. The interactive project is a post-digital, post-porn deep dive into digital genitalia, digisexuality and digital intimacy.