Atterrissage forcé
In 2014, the Pentagon awarded P.O.W. medals to 143 WWII veterans, who were held in the infamous Wauwilermoos punishment camp in Switzerland. The story of these airmen and their prison unveils one of the darkest and less known facts of Switzerland’s behavior during World War II.