Au bord du Léman
Nuray, a young girl from a Turkish immigrant family, lives with her parents after her marriage to a fundamentalist arranged by her father. She loves Emre, a young asylum-seeker. His future hinges largely on whether or not he obtains a residence permit and on the woman who loves him, because she harbours an important secret of which the young man is unaware. The two are not very communicative and struggle with their personal circumstances. Nevertheless, Emre finally learns the truth, and the letter announcing his deportation from Switzerland renders the situation even more difficult. This love story set against the backdrop of difficult social conditions could have ended quite differently.