Au coeur des ténèbres
A lonely candle is burning in the darkness… The symbol of a country torn by war… It is about former Yugoslavia, a country where, like in many others, hate is killing tolerance, love and innocence. The film illustrates the absurdity of war in general, where hope of peace has lost its meaning and where life is only carried by the hope of peace.